Tuesday, June 14, 2011

人味彩虹

一個人放工,誰知所有小巴、巴士車尾都送了。

一氣之下是但上一部,結果去咗彩虹邨食飯。有個細路拎住碗白飯大嗌「太多食唔晒,唔該減走啲丫」,個事頭婆同個暑期工講人生嘅道理「女人嚟講好簡單,係要安全感啦」,執檯阿姐同同事講「我一定無140磅我話你聽」,我就做其默觀者。呢個時候老闆阿叔拎住杯茶過嚟。「嚟,飲杯茶先講啦。」

呢一種輕鬆的「18樓C座」,真係好耐無遇上過。

記起返工時,講起最低工資解決唔到租金暴漲、逼死小戶嘅問題。今晚我坐晌呢間唔係領匯管嘅小店入面,睇住執檯阿姐同同事頭婆分一個麵包嚟食,我再望望玻璃窗上25蚊嘅午餐,突然間百感交集。

呢個時候暑期工哥哥叫出嚟:「吓,聽日午餐食魚香雞絲飯? 點解九唔搭八咁嘅。」「轉吓花款咁啫。」執檯阿姐應佢。
真係好耐未聽過咁直腸直肚嘅對話。
走嘅時候,老闆阿叔開門送我出去。「多謝晒呀。」
「唔該晒你。」我真係講得好真心。 

九點幾嘅彩虹邨,除咗一間茶餐廳同一間漫畫店,基本上已經閂晒門。走在冷冷清嘅走廊,側邊係上海理髮店同辦館。條內街已經無乜人氣,但漫步其中卻又唔覺得孤寂。因為路邊就係住宅單位,隱隱約約,你會見到少少入面嘅陳設。

其實彩虹邨嘅單位的確係細而且舊,呢件事係唔能夠刻意美化。但每經過一間屋,你都見到少少舊擺設同用具。呢條邨就係咁盛載咗好多家庭嘅家族史,一代又一代人晌呢度成長。

萬家燈火圍住內街,走在其中,你真係好覺得,呢個係一個好有人味嘅小社區。要努力保留住呀。

 

2432228487_cc3093facc

No comments:

Under the Black Suit

終於回來了,這可是我寫得最久的一個 Blog 站。早前因為無法再進入,一度升起寫過的東西無法再取回的恐懼;之後擺下了,過年後回來,終於的起心肝,重新找進來之法。其實也不是困難,一找就找到了。 生活往往就是差那麼一步,一口氣,可能就是一年。 網上寫文章的困擾就是...