Thursday, June 25, 2009

戇豆北行記

DATA FILE 1:24/6/2009 晚上 7:30 沙田火車站外
P: 喂,咁,聽日係咪真係上去呀?
S: ... ... 去喇! 去!
P: 咁我今晚番去 MSN 約 B 喇,之後再打俾你。

DATA FILE2:24/6/2009 晚上 10:22 開始的訊息記錄
(msn)...
B: 咁係邊樹等?
P: 如果係就要晌屯門市中心等。但你會唔會好辛苦? 還是去上水都差不多
B: 我ok的...我去觀塘有巴士去那裡。屯門市中心總站?
P: yes,咁約 9:00 晌屯門市中心 B3 巴士站等,晌市中心總站既對面,輕鐵站旁邊
B: 我有兩架車到.. 62X 同 259 D ... 係咪62x好d? 同埋...邊個站落近d?
P: 62X 比較安全 ... 到總站然後行天橋過輕鐵站
B: 最尾or尾二站落近?
P: 多數尾二站會落晒,因為都係隔離
B: 好...咁我尾二站落啦
P: good
B: ok...咁聽日9am見 (11:21pm)

(SMS 11:12pm) P: S,明天上午九點屯門市中心輕鐵站旁B3巴士站等。
(SMS 11:23pm) P: K,S 我和B明早上書城看看有沒有特別收穫,午後就回來了,有事可打我手機。

(12:17am,MSN)
B: 呀...confirm一次...9am?
P: yes
B: 好
P: 記住帶回鄉咭
B: 好的..明天見

DATA FILE3: 25/6/2009 早上 9:05 通話記錄
P: 喂喂,係呀,你而家晌邊個位置呀?
B: 喂係呀,我呀應該要遲D呀,我而家架巴士入緊屯門公路呀。
P: 吓??! 屯門公路,入緊呀 ...
B: 係呀,走左班車呀 ...
P: (哎呀係喎,諗唔起62X 四個字先一班呀陰公) 咁呀,咁你其實講下而家晌邊個位置丫...
B: 應該係 ...... 荔枝角......
P: 嘩 ....... 咁應該要半個鐘喎。
B: 唔係呀嘛!
P: 咁我睇下 S 食唔食早餐先。

S: 喂,係呀係呀,喂我終於到左喇,晌條橋上面呀,點落法 ...
P: 我而家上黎喇,B 而家先入屯門公路呀!
S: 吓! 唔係下話,佢晌邊呀?
P: 佢幾分鐘前應該晌你屋企附近 ... ...
S: 唉呀,下次唔好約咁早喇! 好辛苦架!
P: 我見返工都係返九點... 然後中午又返公司。

DATA FILE4: 25/6/2009 早上 9:50 B3巴士站對話記錄
P: 哈,上車喇 ...
S: 你話如果而家唔記得帶回鄉咭呢 ...
B: 哈哈哈(上車中)
P: 哈哈哈(上車中)
S: 哈哈 ... 應該有帶呵(上車中)
S: (座位上).............. 咦
P: .............
B: ............
S: ......... 好似無帶
B: ..... 唔係掛
P: ..... 唔係掛
S: ..... 喂! 唔係下話! 真係無帶喎,唔好咁啦!
B: ....
P: ....
S: 嗚嘩嘩嘩嘩嘩,真係無帶呀! 咁點呀!
B: 唔係下話...
P: (抓面)我係咪發緊夢啊 ...
B: 唔係下話...
S: 咁我係咪應該落番車呀。
P: 唉,不如返公司喇。
S: 唔好,你地兩個去喇,哎呀,點解呀 ... 好老土呀好老土呀,嗚嘩 ... ...(離開)
B: 唉...
P: 最後得番兩個麻甩佬 ...

(電話中)
S: 我會返屋企攞番個回鄉證再上黎!
P: 哦(咁大工程...),咁我教你點去係啦! ... ... ... 你有咩可以call 我,你有漫遊丫嘛?!
S: 係,我有呀!
P: 咁掂喇,一陣再聯絡喇!


DATA FILE5: 25/6/2009 早上12:XX 深圳南山書城
B: 12 點幾,有無 S 消息呀?
P: 唉,無呀,15分鐘前重接通到電話,但係佢又唔出聲,好似不停同個仔講緊野。
B: 咁呀 ...
P: 之後不停打幾次都就飛晒去留言信箱。
B: 係呀 ...
P: 其實 ... 我開始懷疑佢根本就無漫遊
B: 吓 ... ... 喂你睇下,佢就企晌樓梯口喎!
P: ... ...
S: 唉呀,終於 ...
P: 其實,係咪真係有漫遊呢?
S: 哈哈! 原來我轉左台無左漫遊喎! 唔記得左。
P: yeah ...

P: 喂,阿冰呀!
冰: 嘩! 你地漫遊番黎喎!
P: 係咁既,我地今日因為 @$%^*# 既緣故,而家先開始行書城。同大家講,我地下畫返唔到黎喇
冰: 哦... 咁樣。


如是者 ...

最後都買到好多書! 感謝主!

3 comments:

Unknown said...

我一路睇,一路笑,笑到幾乎斷氣……

XDDD

真係性格決定命運呀……

Pakkin

Pakingson said...

多謝你鉅細無遺地記錄北上遊記, 每個角色都性格鮮明, 有血有肉 (相信你有血有淚...)

Unknown said...

其實唔駛咁仔細的,可以作出適當的修飾。例如:s在車上沒有發出鳴嘩鳴嘩……而是不斷傻笑,過程平靜,皆因身經百戰(不過最傻係今次)。

後記:回到家中,發現自己全身發黑……所有電x電x電x都冇晒,我條命點解咁黑?吓?性格決定……自己law lei 箭……xccc

Under the Black Suit

終於回來了,這可是我寫得最久的一個 Blog 站。早前因為無法再進入,一度升起寫過的東西無法再取回的恐懼;之後擺下了,過年後回來,終於的起心肝,重新找進來之法。其實也不是困難,一找就找到了。 生活往往就是差那麼一步,一口氣,可能就是一年。 網上寫文章的困擾就是...