Saturday, March 02, 2013

現實。


那天吃完爆谷牙痛後,決定去看牙醫檢查一下,順便洗牙。

我形容那時的心態是重拾一個健康的習慣,一年洗一次牙。
我不是很怕痛的人,但我其實覺得看牙醫已經是一個努力面對自己真實的行動。

只是估不到醫生真的會說「你棚牙都幾大問題」。我外表睇唔出喎。
我都知,不特登去檢查,又唔痛,豬牛雞都係咁照食。
一面對,其實都唔係好想接受。

三隻爛牙,兩隻要道牙根,一隻智慧齒要剝。牙肉嚴重發炎,要食消炎藥。
我一聽都以為呢棚牙唔係自己,係一個煙鏟既。
所以我明有好些人唔願睇,就係因為俾幾千蚊要接受呢種宣告。

我以為是一年一次的習慣,結果是一個好長的療程。
剩係道一隻牙都要分三次做。

開始了一個面對現實的過程,就係咁。有排處理,從此還要好好保養。
可是你也無理由閂埋口乜都唔理就走,對的事,還是要做,
還是要俾錢開大口,任人魚肉。

牙醫說:「你咁耐無來,肯定成口血,好痛。」
係,我來得就預咗。機器發出吱吱聲的時候,我就想起訪問紋身師Gabe的時候他說的:

「係有無痛紋身既方法,但我不建議人用。既然你都決定來紋身,點解唔就感受一下那種應有的痛楚。」

我不太怕痛,我從來只怕面對自己。
我要開一個新TAG先。


No comments:

Under the Black Suit

終於回來了,這可是我寫得最久的一個 Blog 站。早前因為無法再進入,一度升起寫過的東西無法再取回的恐懼;之後擺下了,過年後回來,終於的起心肝,重新找進來之法。其實也不是困難,一找就找到了。 生活往往就是差那麼一步,一口氣,可能就是一年。 網上寫文章的困擾就是...